2010年10月24日 星期日

2010-10-24 (Sun) 太陽哥哥送的Canon S95.海景粥店晚餐

 
 
 
 
 

 

日等太陽哥哥收工後,去左西九龍豐澤,太陽哥哥送禮物比我呀,就係新相機 Canon S95!

 

九月頭細妹買左後,經個呢個幾月黎的測試,證實左好好用,影d相靚過用左接近三年的 Canon 860 好多;以前一直覺得 860 已經好好,仲叫左身邊好多人買,曾經亦諗住買多部做後備,因為一直出個d新機都唔及 860 咁好,奈何已經冇再出先買唔到...宜家發現終於有部新機好過 860 啦, 860 係時間要被打入冷宮了!

 


 

贈品~~大部份都打孖上,除非有d無用我唔要咁多,嘻嘻~~其實上個月細妹買仲抵呀,會有 Watson's $50 coupon,但今個月已完左 promotion 所以冇呀!

 


 

大合照~~Thanks太陽哥哥!

 

 
西九龍消費有得免費玩 artjamming,但我地冇時間玩,蝕~~

 


 


 
 
 
 
 

 

跟住去荃灣,先陪太陽哥哥剪髮;跟住晚飯唔想食咁 heavy,因為尋日 BBQ 左成日,仲有點滯,去左『海景粥店』食粥!我只聽過海皇粥店,唔知有間叫海景粥店,都係第一次試咋!

 


 

雖然第一次試,但又好唔錯喎,油炸鬼好脆,生滾粥好綿!

 


 


 
 
 
 
 

 

沒有留言:

張貼留言