2010年10月25日 星期一

2010-10-25 (Mon) 任美慶生飯@Lanciano.Hyatt Apple Pie


今日跟同事們去左大埔食 lunch 慶祝任美生日,壽星女揀左 Lanciano,今次係我第二次黎。




餐廳好多萬聖節裝飾,好得意!




與壽星女影相留念:




Jimmy-san snapshot,so cool!



我地要左三個 set lunch+一個 pizza set:




開餐啦~~




我特登扮返 Jimmy-san 的甫士,睇相先知,原來 Jimmy-san 托腮托得勁好多喎,但咁托法,好快會出好多皺紋架!




咖啡杯的耳仔係扭扭柄咁,好別緻!




甜品叫了兩客心太軟,勁好味,不過我地勁飽...夾硬食先食得晒!




旅遊書是送給壽星女的生日禮物,給她十二月美國公幹之用,非常實用的一份禮物!哈哈~~




做野做到五點,Jimmy-san call 我上去,原來佢去了隔離沙田 Hyatt Patisserie,買了 applie pie 比壽星女切餅呀!




沒有留言:

張貼留言