2010年10月21日 星期四

2010-10-21 (Thu) Lunch@曼谷

自從太太們帶過我去兩次馬鞍山食 lunch 後,今日到我同 May 帶任美去試下啦!唔係成日有得食泰國野,梗係揀左『曼谷』啦!



呢幾款牆上裝飾上次冇影既,今次影返!呢度真係好泰式 feel,侍應們全係純泰國人!



我地今日叫左一個二人餐(炒菜 & 咖啡牛腩),另外加蝦餅+薄餅:



不過今日食到有點炆,因為上菜超慢,次序亦好亂;蝦餅食晒咁滯都未黎飯,上埋菜都未有飯...跟住上左薄餅,個牛腩又遲遲唔上,薄餅都凍晒啦...個個侍應態度仲要奇差(只得一個除外),上次都唔係咁既,真係唔知咩事!雖然係咁,但我下次都應該會繼續黎食,因為真係好味;比多次機會佢啦,希望下次冇事啦!犯賤~~


叫了千層糕甜品又係要等...收銀可能知我地唔耐煩,送了糖水比我地食,算佢啦!



沒有留言:

張貼留言