2010年10月14日 星期四

2010-10-14 (Thu) 繼熱爆推銀機後又一推曲奇Game

 


幾個月前有熱爆『推銀機』,個個都推銀推到廢寢忘餐,搭車時同一個車廂分分鐘有兩三個人都推緊!


我都唔例外,但我玩得慘d,我冇 iPhone,想玩都要等太陽哥哥返到屋企先拎到佢部 iPhone 玩咋;開頭仲慘,每次得幾十個銀,玩幾分鐘就冇晒啦,又唔捨得上網比錢買喎,等regenerate又耐,所以都係每晚玩幾分鐘咁,日頭就當等太陽哥哥儲d銀比我夜晚玩囉!


玩到後來,越玩越高 level,甚至打爆機(我當儲到每種function都爆晒level就係爆機),長期幾千個銀的狀態,冇難度就冇再玩了...點知最近,發現出左『推曲奇機』!



 


『推曲奇機』同『推銀機』原理一樣,只係所有coins變晒做cookies咁,一樣有 giant cookie、cookie shower、cookie wall 咁,玩落我覺得仲過癮d添,因為好多種甜品同cake,睇見就想食,玩都玩得開心d!不過我都係剛開始玩咋,所以又係每次得幾十塊餅玩;宜家成日日頭望夜晚,等儲夠曲奇先有得玩囉!



 


好多種甜品同蛋糕:



 


沒有留言:

張貼留言