2010年10月17日 星期日

2010-10-17 (Sun) 元氣壽司外賣晚飯.愛心宵夜



今日太陽哥哥楂全日車,本身諗住同媽咪出街食晚飯,點知早餐後,大家各自各係屋企 hea ,hea 到都唔想再出街;到晚飯時間我地就叫元氣外賣,媽咪佢地叫過好幾次架啦,反而我就第一次食,齋睇賣相已覺得好正呀!




我地三人食,都食唔晒,仲留左d比太陽哥哥宵夜添!




媽咪浮誇既食相~~我食後都覺得好味,好過板前外賣好多!相信係因為外賣送上黎時係搭的士既,所以實係新鮮的!




今個 weekend 真係 hea 住過,我亦終於有時間清下dDVD,睇左四套,都係麻麻地,冇去戲院睇真係明智!屋企有好多唔要既DVD呀,我通常睇一次就唔keep架啦,有冇朋友有興趣要呀?




留比太陽哥哥的宵夜,我突然想攪下心思,就無聊地... 

係廚房砌緊d壽司時佢剛返到,時間岩岩好,fit!


心心仔係用拆信後的白信封整既,用得唔好"晒"麻,又環保喎! 




沒有留言:

張貼留言