2010年10月10日 星期日

2010-10-10 (Sun) The One.澳洲牛奶公司


今日係十完十美的落雨天,天氣麻麻,但旨在好意頭的一天!等太陽哥哥放工後去左尖咀,行新開的『The ONE』‧


呢度好多 i.t. 內的品牌,個人覺得被佢包起玩晒咁滯,對我唔係太好行,因為我都唔係買開呢d品牌既衫!但成幢 The ONE都幾有The ONE的感覺,只係屬於呢度only咁,d設計都好特別;比如入口門口位左邊,係 :White Choccolate 即將開幕,成塊白色牆都係白朱古力黎架!




商場入面,見到勁多 The ONE 的字眼,每張設計都有它的概念,的確比人感覺得到無論食呀(dining)、娛樂呀(entertainment)、生活品味(life style)等,都盡在 The ONE 咁!概念咁特別,我一見到都會諗下諗到d咩,所以影左好多張相,有d畫仲好靚添!




呢間 frozen yogurt shop好受歡迎,自己裝乳酪自己添配料,跟住先比錢,全自助式!




較頂層全層係一間好特別的鋪頭,入面好多特式野,店名睇左陣先知叫『Lost & Found』,因為個 LOST 冇左個O,開頭都唔知咩字,咩 L  ST?後尾先明白,上面冇左個O( L  ST),下面搵返個O(FOUND),個 O 被 underline 左,兼係同 LOST 同一字款,所以叫『Lost & Found』!


仲有 NOW OPEN字眼,其實同 LOST & FOUND係互相呼應架!呢度d野真係幾得意,唔係好膚淺咁行過望一眼就算,要停低諗下先明架,有點深度!掂!有諗頭!哈哈~~原來每個設計背後真係它的意思,諗出黎個條友真係叻!其實我仲諗緊,LOST & FOUND下面個三個公仔,係咪都有意思架?但我諗唔到呀...




好多又得意又特別的櫈款:




呢個掛衣架好靚呀,我好鍾意!大家知我做緊咩嗎?就係...耍緊葉問拳!



Jumbo size的鉛筆、刷膠、間尺!




晚餐去左澳洲牛奶公司度食,我只係想食碟多士炒蛋加一碗燉奶,所以太陽哥哥要食埋我碟意粉!




沒有留言:

張貼留言