2010年10月11日 星期一

2010-10-11 (Mon) 慶太陽媽生日@JW Buffet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今晚幫太陽媽媽慶祝生日,去左JW食buffet!



問左JW佢地話未來都唔會再做生蠔呀,有點失望,冇生蠔硬係差d,因為呢度一向都多正海鮮食;今晚龍蝦好細隻,扣分!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


一向鍾意呢度刺身選擇多,因為我唔食魚類刺生;今晚貝殼類刺生有赤貝、象拔蚌、烏貝,好正好岩我食呀,加分!



我第一碟~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今個月加左少少價,因為多了大閘蟹、鮑魚、芝士焗龍蝦等海產食物,款款都不錯,正!


大閘蟹一籠籠咁keep住蒸,廚師會即刻幫您剪繩,食公食乸都可以,拎幾多隻都得!



鮑魚正呀,我都食左三隻!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


芝士焗龍蝦比凍食龍蝦大隻好多!



開心的兩仔乸:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


廚師教公d肉就嫩滑d,乸就多膏d但肉就實d,各有各;我自己都食左一公一乸,由於唔係勁大隻,我冇食d腳呀,只係食晒所有膏,同埋身的少少肉!個人鍾意食乸多d,因為公d膏有d黏黏地,人地話係精黎架...



好正的燒牛肉,只係食得落一件咋,因為超級飽!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


甜品區:



好大支朱古力棒棒+四款哈根達斯雪糕任食!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最正係白朱古力慕斯(White Chocoate Mousse) & 草苺千層餅(Caramelized Mitte Feuittes),我同太陽哥哥都encore左好多次!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最後送上給太陽媽媽的驚喜,我同佢講:全場只得您有咋!佢好似好感動,眼泛淚光咁...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言