2010年10月12日 星期二

2010-10-12 (Tue) 迪迪尼黑色世界 Halloween


想玩迪迪尼黑色世界 Halloween,上星期約左表姐同諾諾一齊去迪迪尼,我亦續埋全年入場證,一於繼續同諾諾一得閒就黎 tea+hea!


今年唔再係 Jack & Sally做主角啦,換黎黑色女巫同火龍!




我地黎到兩點半,剛見到米奇米妮出黎影相,佢地著既都係新哈佬喂服飾黎架!




仲有高飛,佢仲跑過黎撲向我度添呀!




我鍾意的 chip n dale,不過我覺得佢地套衫唔靚既!



城堡前的火龍~~




我地先玩騎馬仔,今日諾諾隔離屋的妹妹Florence同佢媽咪都有一齊黎呀!




睇諾諾笑得幾開心!




Halloween裝飾:




去左Adventure land 坐探險船,第一次同諾諾玩呢個!




跟住玩小熊維尼:




之後休息下,表姐焗左愛心米奇曲可餅呀,身同腳要砌出黎架,好得意呀!表姐真係一位愛心爆棚的好媽媽~~




休息完就去小小世界進發,睇諾諾一支箭咁衝過去!



同諾諾合照,閃光燈太閃...




最後玩咖啡杯,兩個小朋友都笑得好開心,表姐影的snap shot真不錯!




之後太陽哥哥夜場黎到,佢專誠入黎陪我玩鬼屋架!


大街酒店,呢個好驚!




森魔詭域,呢個唔太驚!




正想玩埋第三個鬼屋時,先知原來迪迪尼今年得三個鬼屋...咁少?頂~~算啦,就周圍行下d商店、睇下show、同d鬼影相咁;Parade我冇興趣睇,之前都睇過;煙花成九點先有,唔等啦,好肚餓;旨在玩鬼屋目標已達,所以我地就走啦!




沒有留言:

張貼留言