2010年10月16日 星期六

2010-10-16 (Sat) Tea@UCC Cafe.Auntie Stella's New Home




媽咪舊同學 Auntie Cindy 返左香港,今日約埋幾位 aunties 一齊食 tea,我冇諗住去既,但朝早媽咪話想我陪佢去,我就陪佢去啦!


約左係沙田 UCC Cafe見面,佢地原來已由中午開始飲茶相聚,繼而轉場等我地黎!呢餐我諗住請架,點知uncle去廁所時順便偷偷埋左單,真古惑!





食完 tea 搭巴士去 Auntie Stella 新居!



佢地坐一邊,我同媽咪坐另一邊,無聊自拍~~





Auntie Stella 新居係濱景花園,完全未黎過呢度呢!



呢間新居好似用左三四十萬裝修,好揼本呀!其次個救命笑話真係百聽不厭,聽一次笑足一次!




Auntie Stella 同佢個仔的房間:



Auntie Stella 將套房的廁所改左在做衣帽間,簡直係女仔至愛呀,我都好羨慕呀!




四大美人~~佢地係中學同學識到宜家架啦!



夜晚本來約左太陽哥哥的親戚食飯架,點知佢地突然話係澳門食埋飯先返,最後就返太陽家食,太陽媽煮左意粉,好深刻...因為我同太陽哥哥都唔鍾意食呀,好少可會咁,哈哈!



沒有留言:

張貼留言