2010年10月9日 星期六

2010-10-09 (Sat) 中大開放日.陳記燒鵝


今日係中大開放日,八點就要返到黎集合啦;有幸為兩個 top programmes幫手,如果有留意開大學升邊個programme好的朋友,一睇就應該知邊兩個programmes啦!



兩個programmes的新leaflets & folders:




今日好多人呀,後尾先知統計話有六萬幾人黎左中大,上年先係二萬幾咋!


展覽室內:




演講廳內~~每個programme全日只有兩場talk,所以場場爆滿,呢個 LT 其實只有 98個位,我地係有得加的地方都加左櫈;跟住連樓梯位都坐埋,企到既位置都企埋,最後場場都過二百人,簡直迫爆大講堂!


呢個只係入口,都一樣企爆,完全望唔到講台,幾癲~~其實個talk 開show前三十分鐘已經開始排隊架啦,好鬼誇!




米奇手掌,我地拎黎玩,仲影左幾張相留念!




六點幾時忙住收拾,任美問我太陽哥哥係咪黎接我?見到佢係出面浮游緊喎...原來太陽哥哥己黎到,我叫佢幫手推車野上樓,跟住去我個位度坐住上住網等我攪埋d手尾,最後七點放工...


先去沙田,行左宜家一轉,其實我對腳已經好攰,諗住等埋太陽哥哥朋友,點知佢黎唔切;我地跟住返荃灣,去千色店買野,兼係陳記燒鵝食晚飯。



今晚十二點就訓啦,係有史以黎假期都咁早上床的一晚,因為實在太攰了!



沒有留言:

張貼留言