2010年10月20日 星期三

2010-10-20 (Wed) 探望滿月貝貝.3D童眼.壽司晚飯

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


貝貝滿月啦,未探佢的同事相約今日到 Phoebe 家;一入門口貝貝正恰緊眼訓,對眼仔開下合下,轉過頭已訓著左,仲訓得好酣好"臨"呢!



剛半月不久的貝貝,只得一個月,人仔細細,但樣貌已標緻可人,皮膚白裡透紅,滑嘟嘟,頭亦冇頭泥,好乾淨,仲有小酒窩添,完全符合晒美人胚子的特徵!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


雖然貝貝訓左,但大家都要爭相抱抱影相!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


還有合照等:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


在媽媽轉手時醒了,好嗲呀~~



I love this R 頭 look!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


醒左又唔同d喎,又再輪住抱住影,傳呀傳~~



影合照~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jimmy剛泊完車上到黎,到佢抱啦;但貝貝係被佢抱期間,先係喊,睇 Jimmy 個樣幾無奈!



勁喊...



跟住訓左幾十秒...



跟住貝貝又笑又伸脷,仲好似同 Jimmy 傾計咁添,咩表情都有,攪笑!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


爸爸餵奶~~威哥甜絲絲個樣丫,由醫院到宜家都冇變過,好感受到,我好羨慕佢地一家三口咁溫馨呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


餵完奶落車車玩~~



我仲未有抱住訓醒貝貝既相,抖一陣又再繼續影過!Yammy幫我狂影,Yeah!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


交流+ing:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


影埋呢幾張相,我地七點就離開啦!貝貝咁可愛,有點唔捨得,希望快d再有機會同佢玩啦,妳要快高長大呀貝貝!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住我趕落旺角,會合細妹同太陽哥哥睇『3D童眼』。



個人覺得呢套戲唔好睇,只係齋嚇觀眾,我覺得似去左 Halloween 玩鬼屋的感覺,如果您只想enjoy被嚇一嚇的感覺,呢套戲就岩您;我 expect彭氏兄弟的作品會有故事、有因由,就好似見鬼 1/2 咁,睇到尾會有 "哦....." 同個心唔係幾舒服的感覺;但呢套好似好無主題咁,我唔明點解女鬼太太咁有怨恨,同埋見唔到自己老公同個囝?佢成間酒店d人點捉點玩謝都得,但又會見唔到老公同個囝?佢捉住客的原因都冇因由既,純粹唔鍾意佢地?純粹怨恨?但係佢自己無里頭殺晒自己d狗在先喎...最後好似放低怨恨無事啦,老公同個仔又唔知點解會死左?


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


睇完戲十點啦,之前買左一大盒煎釀三寶入戲院食,攪到都唔肚餓,但點都要食少少野先返屋企架;壽司係最好選擇,食幾多比幾多!


細妹第一次食生蠔壽司,佢都覺得唔錯!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


牛舌係必叫架啦,牛肉火鍋係第一次食;呢排成日食壽司,有d抗拒,所以揀d熟熱食落肚!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言