2010年9月30日 星期四

2010-09-30 (Thu) Ben's Big Day (下)



宴會地點係荃灣綠陽坊美心,去到時大backdrop裝置中~~




接待處,一望就知我地個大名係邊啦!




花絮:




backdrop一攪掂,即刻自動波影相啦,唔係今晚咁多賓客,好難影到架!




影兄弟團相片時,我地擺左好多甫士,亦比左好多idea攝影師,當中仲拋起新郎,但由於新郎體型較重,拋得唔係好高;跟住佢地就拋我喇,拋到好高呀,高過backdrop最高隻蝴蝶添,但影相只影左一張,唔知捕唔捕捉到!我好驚呀,原來會好有離心力架,加上班野獸真係當我波咁拋,嚇得我...都唔敢take 2!希望攝影師影到高d啦,好期待睇相!




花絮:




賓客陸續到場,花仔子元到啦,即刻拉佢影相先!




有幸係新人換衫前影到張大合照,婚禮一生一次,想同新人影相的確要自己爭取,唔係機會一走就冇架啦!




各人合照:




新郎準備同媽媽先入場,身旁係新郎妹妹!



晚宴隨即展開~~由於認識Ben好多好多年,呢個婚禮我好感動呀,可能我又識佢屋企人啦,咩都未開始時,只係新郎帶住媽咪入場個下,我已經喊啦!到新郎新娘互相講感受時,並唔係講對賓客,而係佢地好真誠咁講出對對方的愛的感覺,我一路聽一路都好起伏;佢地係賓客面前,承認分開過,各自各生活,再復合,從新認識,再承諾一生一世...呢下真係唔係人人做得到,睇得出佢地真係好愛好愛對方,呢份愛係好令人羨慕的,我聽到係超感動架!




飲宴尾聲我地又影到多一張大合照,Yeah!我就係飲宴開始時換返上身衫啦~~




大家都想同花仔影相:




呢個橙花籃係我諗出黎,整比子元玩架,佢玩到不知幾開心!




Olivia今晚都有黎,嚴格黎講,佢識Ben仲先過我!



今晚有即席派相服務,我地都有四款!哈哈~~




難得聽日放假,我地又係兄弟,梗係留低幫手到最後啦;大家繼續拉住新郎飲酒呀影相呀咁,個backdrop又要拆既,梗係影得幾多得幾多啦,有人仲扮醉添!



太陽哥哥冇佢地咁好精力,爭取時間恰一恰最實際,仲訓得幾型添,因為我地下場仲要去唱K!



因為攪執野同埋單攪左好耐,又有一兄弟keep住左條車匙走左,攪到大家都企左係度,野都運唔到走...攪左好耐,最後截左兩架的士,車晒去如心,因為新人今晚係如心酒店住一晚,仲住七十幾樓呢!搬晒d野上房我地先再坐的士去唱K...返到屋企沖涼真係上床訓已經係凌晨四點半啦!



分享下幾張魚眼攪笑相,係細妹新相機Canon S95的新功能!好爆笑呀,影時對方係唔知我地set左呢個功能,引人落搭就要忍笑,真辛苦!有時真係笑到肚痛,隻手係咁郁,連快門都按唔到!




沒有留言:

張貼留言