2010年9月5日 星期日

2010-09-05 (Sun) 練習去雞翼骨.激跳Aerobic

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


上網睇左人教點樣去雞翼骨,今日媽咪咁岩整開雞,我就拎左佢個兩雙雞既四隻雞全翼去練習!



第一步要將雞中翼雞尖與雞鎚位分開,先用手feel下軟骨位既位置,然後係呢個位落刀,打斜咁切開:



咁就可以好靚咁將雞翼分開兩截啦,最重要唔係亂咁斬斷d骨,唔係就會好易有碎骨,食係上黎好易會拮到!



然後用較剪係軟骨位附近剪開晒d骨膜:



剪開骨膜後,一面向外反d雞皮,一面推d肉去底部:



直至反到見到成對骨:



擰走支幼骨:



再楂實翼尖及雞中翼的肉,擰走埋支粗骨:



成對骨就好完整咁離開左隻雞翼架啦!



再將係雞尖位置的雞中翼肉,向內反返上來:



一隻完整既雞翼就出現返係眼前,就咁望落去,完全睇唔出入面係冇左對骨呢!



學左點去雞骨後,遲d就可整"釀雞翼"啦!練習完後,右手食指覺得刺刺痛,原來係練習去骨時比雞骨界損了,傷口仲比平時返工被紙界得更深呢!所以話呢,原來做主婦仲難過做 坐office 架,只係去四隻雞翼骨,咁小事已攪成咁,媽媽真係偉大!不過咁睇,釀雞翼真係一道好花心思+時間+精神+耐性既菜式呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日跳aerobic好勁,流左激多汗,激到連面上既毛汗都慘出汗點,忍唔住要影低...吸汗頭箍似乎已開始唔夠用,可能已經開始掌握晒成隻碟d舞步,所以比以前跳得輕鬆容易,跳時變相特別落力同起勁d,所以標左勁多汗,正呀!


因為想影close-up影到汗的"流動",如果張相較得太細張又睇唔到d汗珠,,但太大張就變得眼睛同鼻哥窿會嚇親大家,所以遮住佢地先!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言