2010年9月2日 星期四

2010-09-02 (Thu) Lunch@龍門客棧







今日老闆搵舊同事食飯,舊同事同我熟,就拉埋我同麥生落水,帶契我食了餐飯,地點係麗豪酒店的『龍門客棧』:


第一次黎,黎到都仲未有其他食客,裝潢我覺得好 grand 呢!







每檯都有盤竹擺設,最開心係d茶杯同碟係心型架,心心我勁鍾意呀,所以係老闆面前都唔理啦,失儀就失儀啦,我係咁影係咁影!


食物上時影左張大合照:









我地四個人叫了三個 lunch set,老闆有經驗,話一定夠食,因為每個set有點心四款、湯羹一款、小食一款、特式粉麵飯一款、是日甜品,好豐富的組合,任君選擇,實岩您心水!

 


 

最深印象係小籠包,好特別的上菜方式!

 





沒有留言:

張貼留言