2010年9月4日 星期六

2010-09-04 (Sat) 飲早茶.染髮.Pasta de Waraku.防曬遮

    
    
    
    
     
    
    
    


今朝八點半就起身去飲早茶,約左Fiona拎返份保險contract,大懞媽咪唔記得囡囡今朝要補習,到今朝先知,攪到我地同唔到Natalie玩,有點失望呀!



    
    
    
    
     
    
    
    


下午我去了染髮+剪髮,太陽哥哥收工後都黎左剪,剪完就去 Pasta de Waraku食意粉晚飯!



芒果汁:



    
    
    
    
     
    
    
    


我要了Pasta Set with 焗飯,意粉係 Mussel, Prawn, Squid with Tomato Cream Sauce:



    
    
    
    
     
    
    
    


太陽哥哥要了Pasta Set with 2 mini Pasta (Bacon & Yolk with Carbonara Sauce +Sausage with Tomato Sauce):



    
    
    
    
     
    
    
    


一心想去 Franc Franc 買份禮物比 Jimmy,點知揀唔岩,下星期去 G.O.D. 睇下先!反而今日終於的起心肝要買把防曬遮,平時係香港都話呢度匿下個避下;但過兩個星期就去北京了,行景點有時曬起黎點避都避唔到,所以一定要有呢一寶旁身;我仲買埋有遮光布既,多多重保護,個心都安心d!



    
    
    
    
     
    
    
    


沒有留言:

張貼留言