2010年9月21日 星期二

北京慶紙婚之旅 Day 3 & 4 :Snowboarding movies

20-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 1 Sunny 練習 1/2)


被Sunny襲擊,有片為證!

20-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 1 Sunny 練習 2/2)


Sunny開始練後溜!


20-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 1 Givens 練習1/2)


大家留意我大脾位多左個...護膝護臀墊!
個墊臨去旅行時買架,應該著係入面既,點知著完之後,著唔落條雪褲...
Sunny話咁唯有...著係出面啦!
無錯...我呢兩日個滑雪Look照騎呢,好在條雪褲係黑色唔係好覺啫!^^


20-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 1 Givens 練習2/2)


Sunny跟我一路滑一路幫我拍片,全程貼身追擊,可以拍到咁近,佢又一路追住我,好刺激好開心呀!佢真係勁呀,第一日尾聲已好有信心唔會跌,夠膽楂住部相機一路滑一路影!

20-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 1)


Snowboard Expert:

 

21-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 2 Sunny 1/2)


第一次到我一路溜一路幫Sunny拍片,我真係好驚我個寶貝相機跌落雪同整濕呀!
(with Sunny 照誇intro....haha!!!)

21-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 2 Sunny 2/2)


Sunny前後溜+180度turn


21-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 2 Givens 1/2)


練習後溜+180度turn

21-Sept-2010 北京喬波室內滑雪場 (Day 2 Givens 2/2)


練習後溜+180度turn

21-Sept-2010 東城區大董烤鴨店 (極力推介!!!)


可透過玻璃窗親眼睇住烤鴨的誕生。


沒有留言:

張貼留言