2010年9月17日 星期五

2010-09-17 (Fri) 北京慶紙婚之旅 - 準備出發

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


下星期就係同太陽哥哥的結婚1週年紀念,時間過得真快,咁就做左人太太一年啦;上網睇原來結婚一年叫『紙婚 (Paper wedding)』,意思係最初結合薄如紙;每進一年又唔同名架,好得意呢!(參考資料:http://www.taipobc.org.hk/marriage/name.jsp)


藉著呢個日子,我地亦借機找借口,決定出去旅行慶祝,過下二人世界;之前想去沖繩架,但日元實在飄升太快啦,頂都頂唔住;最後揀左北京,其實我冇咩興趣去中國地方架,不過太陽哥哥話有得滑雪喎,就係咁先吸引到我!雖然北京仲未到冬天,但原來有個幾新既室內滑雪場,係炎炎夏日去玩冬季活動,滑雪慶紙婚,又幾特別喎,我鍾意呀!


我地聽日出發啦,會去一星期,返黎個日仲特登揀了下午機,因為個晚仲要去飲,返到屋企放低行李就閃~~勁呀,好趕好充實!不過亦因為咁,只有Air China有機位,一直wait港龍都wait唔到,冇計啦~~


今日接近傍晚六點已捕定係電腦,因為agent話1800開始就可做翌日online check-in;揀左個靚位,聽日就洗超早出門口啦!不過0830機,都晏唔得幾多,但立左個靚位,安心好多!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地會住三間酒店,先係JW Marriott Hotel Beijing:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住係喬波室內滑雪場的北京喬波國際會議中心酒店:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最後係 Novotel Beijing Xin Qiao:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


執行李+ing~~右邊個喼成個都係滑雪用品,就係因為滑雪先要帶多個喼!



左邊喼見唔見到有疊錢呀?係八千蚊全新人仔~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言