2010年9月3日 星期五

2010-09-03 (Fri) 沙田新城市行街.買禮物比玲玲.譚仔米線套餐.勁多零食


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


日太陽哥哥公司team building activity,五點就係尖沙咀放工,所以佢黎接我放工,仲早到左幾個字等我呢!平時我一向早放工過佢好多,今日係咁多年黎難得地可黎接我放工,好開心呀!


因為今晚要係太陽家過夜,難得時間咁早,我地就係返去食晚飯時去沙田新城市行街!先係PappaGallo買左杯勁好味既hazelnut chocoate waffle cone:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住去荷光同Toysrus揀禮物比玲玲,一心諗住荷花實買到,點知唔岩用;最後係Toysrus買到了益智的ABC!



包埋份禮物先~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住搭巴士返太陽家,係Royal Park酒店的橋上有好多可愛公仔!



太陽哥哥一貫的超浮誇行為...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


順帶一提係尋日我地兩個首次食譚仔米線套餐,其實抵食過叫兩碗既,但為何一向分開食,係因為我食得好辣而太陽哥哥唔食辣;今日佢就我時我又就佢,叫左十分一辣;平時我食小辣架,即十個十分一;雖然今次唔夠辣差咁d,但咁食剛剛好,冇浪費,平時我實食剩半碗米線架!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地又流連係十蚊店玩啦~~



仲係教協買左好多零食返屋企!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言