2010年6月30日 星期三

2010-06-30 (Wed) Hot Pot @ Home 慶回歸


聽日係七一回歸假期,難得有假放,叫左碌齡朋友仔今晚上黎聚聚!放工後,多得休同CW既幫手,三個人去買野打邊爐,買左好多野,仲有野飲冇影到!




陸氏已食左飯,但都特登帶埋子元黎見下大家!



全晚唯一的大合照:




子元開始識講好多野啦,好得意同攪笑!



同契爺影相:




子元識叫我姐姐,叻仔!



子元好怕Uncle 非,氹左好耐先敢行埋Uncle 非度;不過張相笑得咁開心,睇唔出佢怕Uncle 非呢!




子元係大膽小朋友,隻蝦d腳仲郁緊,佢都夠膽拎住隻蝦,仲fing黎fing去呢!




由於多人,加上客廳冷氣匹數太細,冷氣不夠,辛苦了一班好友!打完邊爐就 hea一陣,跟住玩card games!



今晚太陽月亮賭坊冇賭錢遊戲,反而玩左又益智又有意義既紙牌遊戲;先玩我呢排非常推介既矮人金礦,可惜玩玩下,貪錢的黨羽無拿拿話加入賭錢元素,用得到既金咭當錢咁玩喎...咁都諗得到,真犀利,不過我感覺始終好似失了本來的意義咁!之後再玩紙牌大富翁,大家玩到差唔多兩點先走呢,好開心呀!




影即影即有相係黎我地屋企的指定動作啦!



陸氏全家福影得好好!我教休+CW的甫士勁正!




沒有留言:

張貼留言