2010年6月11日 星期五

2010-06-12 (Sat) (上) Final Gathering with Tracy - Yum Cha & 矮人挖金 card game

 


Tracy今晚夜機走啦,其實星期三跟Tracy的晚飯,諗住係最後一餐架啦,下次見面應該下年了;點知尋晚心血來潮,再約下大家睇下有冇可能今早再見個面,點知成事喎!我地約左十點係青衣城飲早茶,仲帶定card games,因為上次我係屋企實有太好玩喇,一大班朋友齊玩card games,真係又益智又有意義!


放假都咁早起身,大家係有點眼訓樣架啦!



但我同Tracy好快已變左開心樣啦,梗係啦,好姊妹相聚喎!



 


大約十二點飲完茶,我地就玩card game『矮人挖金』,呢個game係Jacky介紹既,Tracy前幾日去信和買左,今日我地就一齊試玩!



 


呢個game又真係好好玩喎,繼紙牌大富翁後係另一個不錯既選擇!玩時要估邊個係好人邊個係奸人,從而睇下邊個係幫自己定害自己;玩完仲可以分金,的確係好玩得意又益智!



 


我地玩完又玩,玩到兩點幾,酒樓已由早茶變午市兼下午茶都就快開始啦!因為多人,又可能經理想趕我地走,佢話唔可以係度再玩牌喎!不過因為Tracy約左親戚飲茶,我地咪開過張單囉,但我地都冇再玩啦,反而爭取時間影多幾張相;影到無野好影,連餐牌同超市買既意粉同意粉醬都拎黎影!


今次真係Final Gathering啦,好唔捨得Tracy呀,希望我地2011一齊旅行既計劃能成真!



 


沒有留言:

張貼留言