2010年6月5日 星期六

2010-06-05 (Sat) Monopoly@Home.Cooking@Home:Carbonara意粉、雞翼


未夠八點就就被Tony吵醒,知啦知啦,知您weekend都好早起身啦...最後相約十點,帶Tracy佢地試下樓下冬菇亭的美食,跟住就上我屋企相聚,因為佢Tony同Jacky都未黎過,而Tracy今次都係裝修後第一次黎!


參觀完後,我地就睇相同睇結婚movie,我只係播接新娘個part比佢地睇咋,佢地睇到笑到格格聲呢!之後就玩German bridge+Monopoly,消磨左一個下午!




晚飯係屋企自己整野食,用左上次係馬莎買既Carbonara sauce整個左煙肉蘑菇帶子意粉,加多客鹽焗雞翼!不過個sauce好杰呀,d意粉太sticky,too bad,我鍾意食餸多d,好感激太陽哥哥冇嫌棄到係咁食食食...可能Carbonara sauce入面本身有芝士遇熱會杰吧,但煮法又冇話要加水;有機會再整的話,試下加水啦!




都未用過呢個姑媽幫我買既第二代水晶炭鋼鍋煎野,無聊咁抽起幾隻雞翼試煎!OK喎,冇落油都冇黐底,I like it!




沒有留言:

張貼留言