2010年6月14日 星期一

2010-06-14 (Mon) 端午做節八餸一湯


日我地屋企做節,媽咪勁有心機,整左好多餸,連埋太陽表妹的空運三文魚(其實只得太陽哥哥同琪琪兩個食),一共八餸一湯!


媽咪整左好多海鮮呀,心機爆燈不特止,最重要係廚藝了得,因為我地屋企個爐頭一向壞左一個,仲要係大火個邊喎,只得細火頭一個,媽咪又要補習,但都可以係普通既晚飯時間煮到咁多味餸出黎,真係超級勁先得吧!


第一次整鮑魚:



好大隻架~~




蜆都大隻,媽咪話今日買既海鮮全部都係新鮮架!



新鮮大蝦,已被剪晒d鬚同腳,好可憐呀~~



蟹~~不過我一向麻麻地蟹...




做節點少得魚同雞~~



用打邊爐個爐炆左煲齋,醒!




我最早放工,返到去沖完涼即刻過去幫手+偷師,今日媽咪教我整『黃金蝦』;先將d蝦炸左去,其實煎都可以,但顏色會冇咁靚!



放係碟待用:



我負責將咸蛋黃壓碎,easy job啦!



壓碎的蛋黃落鑊:



再落埋蝦,掂呀!



嘩~~~




開頭以為媽咪整炒蜆,點知唔係,佢話試整鹽水蜆喎,佢話上次係跑馬地食成舊水,呢度只係$48蚊斤,媽咪係未整過架,第一次試整...



仲放埋落煲仔度,係屋企都咁上菜,好認真啫,讚!



第一次整有板有眼,唔止睇得,仲堅食得,好好味,d蜆勁鮮甜,非常成功!媽咪煮野真係好有天份呀,我有佢十分一就好啦...




另一樣嘩嘩聲既餸...鮑魚~~隆重登場!



其餘食物,呢d已經係碎料野,唔洗特別講啦!哈哈~~




八餸一湯,呢餐真係好狀觀,叫多幾個人黎食都得!



影相先~~




我最喜愛菜色選舉




沒有留言:

張貼留言