2010年6月18日 星期五

2010-06-18 (Fri) JipiJapa Shopping.上海婆婆晚飯


前排網上見有人話JipiJapa既鞋好正,又軟身又舒服,知道葵芳開左間,呢幾日一直想有機會行開去試,今日就有機會啦!因為細妹會同媽咪食飯,我同太陽哥哥又冇咩特別野做,我就建議不如一齊去葵芳食飯啦!


我地三個早到行街先,原來JipiJapa做緊VIP Presale,但我地唔係會員,不過sales姐姐話買兩對會有九折,而一次買三對鞋就可以即刻做會員!為左做到會員平d, 媽咪話一人送我地一對鞋,,咁我地就每人一對,咪買到三對囉!呢間鞋鋪d鞋真係好舒服架,連高踭個d都係,真係一分錢一分貨!




其實我好想買對有d踭既鞋架,但因為我露趾唔靚,所以以唔露趾為原則,可惜呢度款款有踭鞋都露趾架,試到我都好失望,亦睇唔中...突然sales姐姐諗起一款鞋係露趾得黎又解決到我個問題架,加上有好可愛既閃石魚魚仔,個款唔太老積,斯斯文文咁,岩晒我style!我仲一試傾心,好想買兩隻色添;不過最後都係揀左易襯夏天衫既銀白色,深灰個款,希望遲d減價時再平d先買啦!




媽咪的拖鞋鞋款:



有好多閃石,閃光燈下影仲好閃添!




細妹的船踭鞋款:



雖然黑色,但低調中都帶閃架!




拎住戰利品後,等埋太陽哥哥,就去左媽咪鍾意既上海婆婆食晚飯,四個人食左六樣野:




沒有留言:

張貼留言