2010年6月25日 星期五

2010-06-25 (Fri) Didi 悠悠探訪


今晚 Didi 兩母女臨時冇地方去,就黎左搵我食飯,因為我已返左屋企,加上係街食悠悠冇地方走動,最好既地方就係我屋企啦!只得我地三個,悠悠點走點跑都得,我地又可傾計,又可睇談情說案大結局,一舉幾得!


我地叫左Pizza Box,我第一次食咋,味道唔錯,但 Didi 話同Pizza Hut最大分別係平好多,呢個2-3人餐只係一百六十蚊,又係喎!


悠悠大個女左好多,越大仲越靚女添,對眼大到只睇到眼珠咁滯!佢大個左亦冇咁怕生保,掂佢摸佢都唔抗拒,同佢一齊影相,佢仲會主動搭住您膊頭架!




叫悠悠影相,佢會自己定格再望鏡頭兼甜笑,交足功課!




呢張甜笑係good take!



食緊野我影相,悠悠又即刻笑住比我影!哈哈~~




同我玩到好friend,笑得幾開心!




悠悠呢條裙仔好靚,背脊有個大蝴蝶!




沒有留言:

張貼留言