2010年6月9日 星期三

2010-06-09 (Wed) Wonderful Dinner @ 八王子



 

好友Tracy星期六走啦,我地四劍俠今晚再相聚,食家Tony拍板,訂了我地三個都未去過的『八王子』:

 


 

『八王子』一入門口位置,有可愛迎賓小象,還有叮嚀提示!

 


 

店外雪印舊式煙灰缸,古董呀~~

 


 



 

一入店內,已感到好日式居酒屋feel,店內裝潢及擺設全都是日本舊式海報/玩具,都係店主的珍藏,超級特別!我地大家都對各樣傳統物品感到相當好奇,店內仲一直不停播緊日本歌,但唔係流行曲,似係民謠既曲調,好似去左日本咁,感覺似日劇放工後去飲野食飯既地方

 


 

店舖唔算好大,只可坐三四十人,兩邊牆都各具特色;一邊係印有食物名稱及價錢的木牌,再上面有舊式的日本公司廣告,部份仲係出名既公司呢!底部份每個卡位擺放著一個相架,標上了日本人兒時玩意遊戲咭/黑白舊相片,其實淨係細看呢d野已用上好多時間,好似參觀博物館一樣咁新奇!

 


 



 

另一邊牆擺放左好多日本舊式海報及玩具:

 

貼滿舊海報

 


 

餐具:



 

餐牌都好舊式,舊到有點污糟令我不想碰!哈哈~~


餐牌內印左好多舊式玩具作點綴,絕對係特別之處,真係好舊式feel!




 

收銀位置很養眼,頭頂的燈箱好靚好特別!


好多兒時玩意,連小甜甜水壺都有!



可愛的一對公仔:




 

魚生檔:


走廊位置有個小郵箱:



店鋪牌照:




 

飲品勁好味,我的荔枝活乳酸梳打 [原價$31] 超正,Tracy同Tony的巨峰提子活乳酸梳打 [原價$31] 佢地都話好味;八點前飲品半價,當七點五十五分時,我地想每人叫多杯,誰知侍應話已八點了,仲話要跟收銀機時間;我絕對相信佢地個鐘係快左五分鐘囉,全晚呢樣扣左分...


全晚唯一的四人合照:




 

刺身拼盤 [$268]:


八王子卷 [$55]:



是日空運刺身 - 北寄貝 [$90]:(讚讚讚!!!)



鹽燒牛舌 [$55]:(讚讚讚!!!)



車厘茄豬肉卷 [$18]+雞軟骨 [$13]:(讚讚!!)


 


露筍豬肉卷 [$20]:(讚讚!!)



吉列廣島蠔 [$58]:



日式東坡肉 [$58]:(讚讚!!)



和風海膽醬炒烏冬 [$78]:(讚讚!!)



鰻魚炒飯 [$68]:



豬肉生薑燒 [$52]:



燒蠔(配麵鼓醬) [@$25]:(讚讚讚!!!)



雜錦天婦羅 [$55]:



日式年糕薄餅 [$48]:(讚讚!!)




 

入面好煙韌,口感一流!



 

我地由七點半開始慢慢食,一邊傾計一邊食,分左三個round咁叫,食到十點三,非常開心!當然,我心底係好唔捨得Tracy架,今日一別,最快下年先再見啦! 


因為落緊雨,我地call的士返青衣,因為的士未到,坐左係近門口的第一張檯等,發現兩塊colourful menu:



成餐飯埋單差唔多三百蚊位,對我黎講幾貴架,因為我平時好少食高檔野;但同三劍俠一齊食,呢班係好朋友喎,梗係無所謂啦,加上今晚真係超級勁爆開心的一晚!
Thanks Tony for bring us to such a wonderful restaurant!
Tracy, I'll be missing you always!




 

沒有留言:

張貼留言