2010年6月23日 星期三

2010-06-24 (Thu) 新教學大樓


尋日遲了放工,反正都係搭火車回家,就順便參觀新的教學大樓!



新的教學大樓以透光設計為藍本,所以好多玻璃透光的設計!一入大樓就會見到六層樓高的透光玻璃:




向頭頂望上去,每層通往兩邊的"空中天橋"都以唔同角度興建,感覺幾型!




很光猛的電梯大堂:



成座新大樓及每個辦公室入口,都係以du職員咭出入:




去了 Prof. Cheung 房,亦是Yammy現在暫時的工作室:




WOW~~很高的樓底,很大塊的玻璃,很光猛的工作室!




窗外的風景一流,Yammy話每日都望到咁靚既天空+變化萬千既雲層,予人很舒服的感覺!




跟住我地想去六樓參觀,亦是我地未來新辦公室的所在層數,但因為還未裝修好,電梯通不到,我地就先去四樓,諗住行樓梯上去六樓;在四樓的空中天橋向上看:




行樓梯上六樓時,係樓梯的窗外望到了隔離Hyatt Hotel 的泳池,好正呀!




身處六樓的空中天橋,向下望去大樓的入口,好高,好驚呀!




這塊地係我地新office的reception counter,連牆都未間好...遠處的"窿",就係辦公室,亦係我第時工作的地方!



"窿"入面,乜都未間...



暫定七月中搬屋,咁既進度,真的行嗎?



沒有留言:

張貼留言