2010年6月12日 星期六

2010-06-12 (Sat) (下) Buffet dinner@Mandarin Oriental


今日晚場約左Victor一家去『文華東方酒店』食dinner buffet,我地大家都未試過呢間,第一次黎咋!




Dinner buffet 六點半開始,文華話晒係高水準酒店,但dinner buffet 只係$338一位,我覺得非常抵呀,所以先黎試下;黎之前冇抱好大期望,諗住佢有生蠔、長腳蟹、刺身、燒牛肉呢幾樣抵食野我已經OK,我仲叫 Gigi 唔好抱太大期望,我估呢度係貴不貴多!


點知海鮮除生蠔同長腳蟹外,仲有好多款,好似大頭蝦、瀨尿蝦、剝了殼的啖啖肉蟹腳、青口等等,真係意料之外;所以呢,冇期望係好好架,出黎結果係更加開心!




呢度拎食物既位置係係正餐廳正中間,唔係單向靠牆式咁放,變左客人可兩邊方向咁拎食物,good!生蠔佔最多範圍,兩邊都有,我影相都影得好開心!




勁多刺身任您食~~




壽司:



Wasabi 一座座小山咁比客人一拎就可拎一舊仔!




沙律:




芝士(左邊個款超好味!!):



涮下涮下既都係高檔野,有蝦、蟹肉、帶子等,並唔係常見的丸呀菜呀菇咁!




甜品好多款呀~~放係玻璃下面,唔會鋪塵,加分~~客人係前面拎,侍應們會係後面添返上前,型!




影完食物就返去開始食野啦,先發現檯面每人一碟牛油,感覺貼心!



我的第一盤海鮮



我的第二盤海鮮,一共食左八隻生蠔!




中間食左其他野但冇影,到燒牛肉,好正,生熟適中,肥瘦適中,好"林",好岩我食,好好味呀!



好味到要添食!




講完食野講下玲玲先,玲玲越大越好玩啦,開始唔怕三保,好快同佢混熟,佢會主動 hi 我地,仲指住我地,即點名要我地同佢坐同玩,好鬼可愛呀!


太陽哥哥叫玲玲錫佢,咁岩比我捕捉到玲玲呢個攪笑表情!



玲玲錫太陽哥哥,不過對唔正!



太陽哥哥 & Victor:



我的第一盤甜品~~好鐘意呢度d甜品咁"的骰"的一碟碟仔,方便一d好似我又為食又想試多幾款既客人!


由左上角開始順時針一圈到中間:Chocolate Opera Cake、Mandarin Tiramisu、Mango Pudding、Dark Chocolate Ganache Cake、Blueberry Cheesecake、Apricot Apple Crumble、Mochi Red Bean Paste、Chocolate Brownies、Passion Fruit Chocolate Cake:



咁大盤甜品梗係要拎住影相啦,玲玲同我玩緊,我叫佢一齊拎,佢好聽話咁照做呀,仲識對住鏡頭笑呢!



呢兩張都影唔到玲玲望鏡頭呀!



我同太陽哥哥都影返張合照先~~




影完相,我比個甜品玲玲,叫佢楂住,唔好跌呀!佢乖乖咁好小心咁楂位,好可愛呀!



我叫佢聞下香唔香~~



跟住忍唔住偷食!哈哈~~



Lam Lam 脷~~




比第二樣佢,佢就變左飲杯~~




食完第一碟甜品又繼續試,務必要試晒咁多款!前面兩款是新試的Caramel Custard、Assorted baked Fruit & Berry Tartles,後面係翻添的!



再試埋 Panna Cotta with Strawberry、Apricol, Apple Crumble,終極滿足!




玲玲要我部相機影相,點解個個小朋友都咁鍾意拎大人部相機玩既?諾諾又係咁架~~不過玲玲自拍都OK呀,呢幾張係我精選既,佢對眼又黑又大呀!



我叫佢影腳腳,佢就真係影腳!哈哈~~呢對鞋我地上年買比佢一歲生日架,等左大半年終於岩著啦!




Victor 比左支長麵包玲玲食,佢就學媽媽要剪!




識整 2 & 3:




睇玲玲同我玩得幾癲!




食完野,係餐廳外的 Lobby 影左陣相先走!



係商場見到個大蛋糕,好可愛!



今日好開心、好滿足!



沒有留言:

張貼留言