2010年6月19日 星期六

2010-06-19 (Sat) 飲早茶.Cooking@Home:油鹽水花甲、鮑片生菜


Sunny Saturday, what a beautiful day!細妹今日約左朋友去淺水灣玩,十二點係銅鑼灣等,為左就佢時間,我地今朝就去飲早茶,未夠八點就打黎叫醒我啦!點知我八點半行得時,人地仲係度化緊妝同執緊行李囉!


用新假期兩期印花+$25,換了兩本旅遊書,沖繩岩我,泰國岩媽咪,抵呀!



四個人食左十六點點心,誇唔誇呢?




大熱天時真係唔想出街,太陽哥哥楂左成日車都夠攰了,所以今晚唔出街,係屋企hea兼睇世界盃好過,咁唯有係屋企煮野食啦,我亦要膽粗粗咁面對煮野食呢個責任喇!五點幾約左太陽哥哥係街市度等,一心諗住整做節時媽咪教過既『油鹽水花甲+黃金蝦』,點知只有蜆但無大蝦買,最後只買了菜同燒味代替!




係屋企其實只煮過好少野,因為之前都係煎下牛扒煮下意粉同麵咁,電飯煲今日先第一次開黎用,真好笑!


油鹽水花甲+ing:




呢餐算係新居後第一餐有食既晚飯,哈哈!




兩個人食野,梗係預埋媽咪啦,多雙筷之餘,有咩又可即刻問師傅麻!




沒有留言:

張貼留言