2010年6月16日 星期三

2010-06-16 (Wed) 端午假期:分手說愛您.意外地見到電影主角兼影相



今日係公眾假期,真開心!起身先同媽咪食早餐,一心諗住落青衣城飲茶,點知假期勁多人,最後改去一哥食早餐!





上畫時已講定必睇『分手說愛您』,明日正式上畫但今日有優先場,太陽哥哥尋晚已經買定飛!





去到MK Broadway,門口jam 晒人,我同太陽哥哥講:乜水呀,塞實晒!心諗,實唔會係明星啦,MK喎,係都去CWB啦!加上尋晚買飛都唔難買,反正塞住條路,我又生得矮,根本睇唔到,就比部相機太陽哥哥,叫佢舉高zoom過去睇下邊個,點知佢話:咦,真係房祖名同薛凱琪喎!



我好驚訝呀,於是就叫太陽哥哥幫我影相喇,因為我係完全睇唔到,記者攝記企晒係前面,再後面勁多路人包圍住,兩位主角都迫到冇可再後,謹餘少少空間...生得高真係著數好多,視野幾廣闊!



薛凱琪含情脈脈咁望住房祖名~~



笑容好一致~~




跟住職員大叫2號院入得啦,我地就攝過去入場,但奇怪係冇咩人入場,連埋我地只係四個;一入場個位就係小食部,太陽哥哥又話想食popcorn,咁就買啦,就係呢個時候,薛凱琪同埋幾個攝記都入場喎,入完場就企係上扶手電梯前個大紙牌位置比攝記影相,而其他路人因為冇得入,就隔住左係出面遠距離咁係咁影...我頓時覺得我地好似VIP咁,企到咁近,但出面成堆人就冇份!




跟住薛凱琪就入左去電梯旁位置稍等,太陽哥哥亦買完popcorn過黎,四周完全冇外人,我地正準備上扶手電梯,薛凱琪企正係隔離,我就鼓起勇氣問:我可唔可以同您影張相呀?佢好快咁答:好呀!咁就意外地咁同佢影到張合照喇!我諗出面d路人想影都冇機會,所以覺得自己非常lucky!攝光燈一閃個剎呀,有個工作人員叫先生...未講完但我地已經影完,佢就話無野啦...所以呢,只係遲多半秒,我都未必影到,呢d真係隨緣~~




講返套戲,雖然好有期待,但一d都冇雙重失望,真係好好睇呀,拍攝手法又得意,激讚+推介~~其實薛凱琪初出道時,我覺得佢幾靚架,但一d都唔鍾意佢,係近年改觀左,可能因為『早熟』吧!至於今次套戲,佢同房祖名真係好似情侶咁演到好鬼sweet,不過拍左咁多年拖都咁恩愛,真係好難得!


但好老實,如果我個男朋友係咁,我真係唔會同佢一齊囉...唔上進、郁d就辭工唔做、淨係識打機同訓覺,連買野夜都要call返緊工既女朋友,離晒譜!都唔明白咩叫搵食艱難,我地呢d要養家既,就會好了解!不過套戲唔係講理智既,係講佢兩個個份深厚既感情,兩個都演得好自然,有d笑位仲好好笑,其實戲入面的生活細節,就好似拍緊拖的情侶既縮影咁!


回憶真係好值得記低拍低,唔係因為review返之前開心既日子,結局未必係咁...所以其實我發覺我平時影相都唔夠架,應該要攝錄埋,咁先更有感覺!哈哈~~


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



送機個幕,我流左好多眼淚,成個心口都濕晒...佢地既對話,令我諗返起以前,尤其是房祖名,當一個人狠心拋低您時,真係話走就走,可以變得好冷漠,無論您點講點求都無用,感覺真係一湧已上...雖然諗起以往唔開心既日子,但我都覺得呢套戲係好值得睇!




睇完戲因為心情問題,有點情緒;行街買野令自己開心點,買左兩條連身裙;近排好鍾意買連身裙,貪夏天方便又涼爽,最重要係唔洗花時間襯衫!




沒有留言:

張貼留言