2010年6月17日 星期四

2010-06-17 (Thu) 我人生的第一張附屬咭


做左咁多年野,申請過無數張信用咭,亦申請過附屬咭比屋企人,媽咪更係必定人選,因為近幾年我碌咭既『分』,全部都係用黎換Asia Miles里數,要有free air ticket,真係要慢慢碌慢慢儲,梗係叫埋媽咪幫手碌埋一份啦!而我通常都係用死最抵個張信用咭既,隨後見到邊間銀行有更抵就會申請兼換咭,因為Asia Miles同唔同既銀行都係有唔同既優惠既!我個Asia Miles戶口,宜家已經儲到對等於 2 張日本 free ticket,或者 4.6 張台灣 free ticket,又或者 2.8 張泰國 free ticket 啦!


出附屬咭比屋企人就出得多,今日...我終於擁有我人生的第一張附屬咭啦!




其實係早前發現有更抵既里數對換既信用咭,就係呢張 The DBS Black Card,我碌開 $8 換 1 里,呢張只係碌 $6 就換到 1 里!25% more喎,梗係轉咭啦~~頭兩個月簽滿兩萬蚊,仲會係 $4 就換到 1 里添,加埋迎新個 1000 里,足足等於 0.4 張台灣機票啦,簡直係 super 抵!推介~~


我轉咭先既,跟住太陽哥哥見我轉佢又轉,仲話:不如我整張附屬咭比您丫!就係咁,我就擁有左人生第一張附屬咭喇!


雖然我地平時係必要時,d咭都會撈亂黎用,而我自己亦有好多張信用咭,但擁有一張自己另一半為您而預備既附屬咭,係心理上係特別滿足架,感覺飄飄然;一張另一半比自己的附屬咭,亦抵唔及自己申請好多張的信用咭,我諗...係一種肯定及地位既印證吧!嘻嘻~~




沒有留言:

張貼留言