2010年6月13日 星期日

2010-06-13 (Sun) 前度.屋企食粽


今日去左睇『前度』,好多花邊新聞同緋聞既一套戲!




入場前突然好想食 popcorn,平時我覺得呢d係厄錢食物,因為戲院唔可帶外來食物,擺明"禁"住黎搶,但今日竟然想食...




套戲又present tense又past tense咁交錯住,我覺得亂左d;past tense既事件都有先後丫,但攪到觀眾邊個係past同邊個更past都分唔清;呀嬌同William分手後,明明中間有個向佐男朋友,又話同William分手後只得作家呀樹,一頭霧水...不過,詩雅同William+呀嬌同William既親熱戲係幾親熱既,所以我都見有麻甩佬一支公黎睇...


其實成套戲都係好似講唔信任另一半同出賣咁,呀嬌成日發爛楂同掟野,我係男人都定佢唔順啦...有閒錢就去睇啦,唔係呢套戲只屬租碟之作!


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 



端午節既關係,太陽媽媽比左三隻粽我地,我又買左兩隻,就趁今晚食咁d,唔係都實食唔晒!



太陽媽媽係街市訂的粽:




我係榮華買既裹蒸粽,好大隻呀!



好多料~~




沒有留言:

張貼留言