2010年6月2日 星期三

2010-06-02 (Wed) 澳洲手信.八餸一湯


好友Tracy回港幾天,今晚不用返PT,就爭取放工後及大家與家人晚飯前的時間見面;Tracy除了買了我特別要求的檸檬餅外,還送了我Victoria's Secret的手袋及body care!




跟好友短聚後趕回家食晚飯,今日難得太陽哥哥可八點半前回到家,加上明天又係佢既舊曆生日,再加上琪琪威哥今晚都能一齊食飯,一家齊晒人,實在難得!相信因為咁媽咪心情大靚,買左不少海鮮(仲有蟹架!!)!




新菜式 - 黃金雞翼!黃金蝦大家就食過啦,媽咪取其方法用黎整雞翼,仲好有心機咁去左一邊骨,咬落啖啖肉,好似雞鎚仔咁,激讚!




海鮮有魚蝦蟹+蟶子:




菜類都有三款,仲有個粟米湯,雖然唔係煲老火湯,但已經勁多野食啦,一共係八餸一湯呀!



我覺得媽咪簡直可以同大廚媲美呀,點解短短兩個鐘時間可以煮到咁多野出黎架?好勁呀!




沒有留言:

張貼留言