2010年6月27日 星期日

2010-06-27 (Sun) 有線高清世界盃嘉年華 - 德國 vs 英格蘭

 

多得非洲的入場飛, 令我可現場欣賞德國vs英格蘭呢場世紀之戰;世界盃開鑼已一段時間,之前d賽事我只係係屋企用notebook睇CCTV,又細mon又係國語,好慘呀!不過我唔係忠實球迷場場睇,只係睇大隊架咋!


 


我地先約係德福食晚飯,去左『越棧』:



我的晚飯:



 


休+CW:



休扮太陽哥哥,比CW鬧!



 


Ben+新朋友Ricky:



Dreyer's 雪糕杯特價@$9發售,雪芭@$6,買三雪糕仲送一雪芭,激抵!



 


跟住出發去九展,黎到見到好長龍,睇黎我地坐唔到靚位了~~



呀漢黎到,先大家影下相先~~



 


非洲遲到,成條龍入晒佢都仲未到,激死!佢黎到時已經唔洗排隊啦~~先經過一條幻彩隧道入場,好似主角行紅地毯咁,幾型!



入到去雖然坐唔到正中間個排,但都係旁邊個排第二行,都非常近個台,唔錯!



 


瑩幕不停跳動,好靚同colourful既效果!



 


大合照分兩張影:



竟然有蕉派!



 


呀漢蠢蠢欲動好耐啦,係咁坐係個位度影dangels,最後我地推佢一把,正中佢下懷吧!



太陽哥哥發現元彪大哥,仲主動叫我幫佢影相,平時佢麻麻地影相架麻;睇佢笑得開心,同我影相都冇笑得咁燦爛!CW係後面搶鏡喎~~




 


現場的SONY高清400吋大電視,比起屋企用notebook睇,真係正一百倍呀!



德國 vs 英格蘭:



 


成場波超級緊湊+十級緊張,最多noise當然係英格蘭有球過晒白線,但球證宣佈冇效個球啦,上半場根本應係二比二打和既!係中場休息期間,膽粗粗買了$50大波,亦是我呢屆世界盃第一次落注,當時賠率係1.05,但要入多兩球其實蠻難的;點知德國大炒英格蘭四比一,$50即時換了$105;開心當然係贏左錢,但唔開心係英格蘭輸波囉,要四年後先可再睇喎!



現場睇波氣氛真係好正,我叫到個喉嚨都有點痛添呀!今日戰利品:德福消費抽獎+有線主持係台上掟比台下觀眾既足球仔:



仲有一堆小禮品,有現金券、白花油、skincare用品!



 


沒有留言:

張貼留言