2010年6月26日 星期六

2010-06-26 (Sat) 飲早茶with Fiona & Natalie.大口環廣華義莊

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今朝約左Fiona飲茶,一來想叫佢combine幾個月保費幫我一次過碌賺多d里數,二來好耐冇見Natalie啦!因為威哥係度,佢點左好多野,同上星期飲茶一樣,四大一細食十六個點心;冇左琪琪,換上Fiona+Natalie,但都唔會點食得多啦,威哥真係點野食點到有點離譜,最後起碼打包左三個點心返屋企!



最後冇連續碌幾個月保費,反而月供加左一百蚊,換過份updatedd的保單,仲一年咁碌左咭;加埋媽咪本身保險到期,佢又揀左一年保費咁比,所以總共碌左五位數字,可以儲好多分呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Natalie全場好靜好乘,但臨尾開始熟絡,仲叫我地唔好返屋企一齊去玩添!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Natalie畫畫好有天份,佢畫我同媽咪,觀察力好強;媽咪有大圓領+泡泡袖,我就有白色一忽忽既圖案+外套;真係有根有據,唔係亂畫架!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


飲完茶後,去左金鐘join埋太陽爸媽,等太陽哥哥車我地去大口環,一個好避既地方;太陽爸爸早前申請左個香港靈位,今朝一早帶返太陽嫲嫲既骨灰由汕頭黎香港;地點係大口環廣華義莊,咁岩落車時好大雨,一路行落黎條路都幾恐怖,好似森林咁,似大帽山個d避靜地方,但間唔中又會見到有人個種;入到廣華義莊範圍後,仲要再行多一段路,途經好幾個供奉先人既地方,好殘舊架,仲生左d野草咁,我仲見到有棺材,勁驚呀


跟住去到一個範圍,應該就係新起出黎比人租黎放先人靈位既地方,即係太陽嫲嫲骨灰將放係既位置,呢度好光猛、好乾淨、好新、好有安全感!我地先交文件做手續,再買d香油同衣紙去燒,跟住有人黎幫手放個骨灰入靈位度;呢個過程,雨越落越大,太陽爸爸話好呀,落大d好呀,水頭充足喎!


不過有段插曲,就係太陽爸爸係汕頭拎落黎既太陽嫲嫲骨灰,係用一個大盒裝住,好似d珠寶箱咁;個呀姐見到話咁大個既?因為平時骨灰係用一個類似燉盅既骨灰龕裝住架麻;跟住個呀姐就打開個盒,睇下入面咩情況,點知...入面唔係灰,而係一塊塊/一片片燒左既白色既骨...大家都打左個突!原來大陸燒左個遺體後冇化到喎,只係比返d燒左既骨...呀姐話個大盒都入到個靈位位置,勉強比我地放,但第時都有問題,叫我地都要搵政府化左去...


其實見到太陽嫲嫲既骨,我個心都有點唔舒服,覺得人一生,最後只係變成一堆骨/一堆灰,為乜?無論您在世時擁有d咩、爭取到d咩、賺到d咩,都係帶唔走,最終只係變成咁,真係萬般帶不走...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


幫太陽嫲嫲攪完靈位後,我地去左西環食tea,跟住車太陽爸媽搭車,我就同太陽哥哥去交車;之後我地去左油蔴地永安行街,睇下大減價有咩買,開頭想買定多個喼去旅行,最後都係怕阻地方唔買;食左tea唔上唔落,飲早茶d野我其實都未落格;跟住返屋企,到夜晚肚餓先整左青口+煮麵食!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言