2010年7月1日 星期四

2010-07-01 (Thu) 回歸假期:赤丸晚飯.馬會攞錢.鎗王之王.許留山宵夜


太陽哥哥只會係公眾假期真係唔開工放假,所以今日公眾假期,我當然好開心啦!尋晚班朋友玩到成兩點先走,我地再睇埋天地豪情先訓,所以今朝我地都昏晒迷咁訓!


尋日已約定休同CW今日一齊睇戲,我地先食晚飯,去左極少去的『赤丸製麵所』:




每人叫一碗烏冬:




再叫左五款小食,呢度d小食細細份,好抵食!




成檯美食:



赤丸其實我OK架,極少去只係因為太陽哥哥麻麻地;但食過今晚,我又覺得野食唔錯丫,價錢又經濟呢!




飯後過隔離馬會攞錢,其實成個月架啦,上個月幾千萬個次金多寶,我地中左三個半數字呀,有$160獎金!其實我極少買六合彩,所以覺得好幸運呢!入馬會時又比人check 身份證呀,已經好多好多次啦!




之後就去睇『鎗王之王』:




成套戲都幾緊湊,d射鎗/鎗擊鏡頭,無論係現實時定係模擬打機時,都令觀眾睇到好鬼緊張;加上亦要推理返成個故事出黎,係一套有野睇又要諗野既戲!不過兩位女主角,好綠葉,換任何一個女人演都得...雖然亦有d反駁位,但我覺得都係一套值得入場睇既片!可能太入戲,散場後我都忍唔住要扮搶王玩左陣!不過戲入面古天樂曾話"係佢做, 唔係我呀",明明係自己但又好似思覺失調咁賴第三者,令我地不期然諗起"旺角監獄"的輝仔,太陽哥哥仲笑到抽晒筋呢!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 



散場後再去許留山食甜品宵夜,兩pair人又食又笑又傾計,最鍾意一齊討論某些topic,以輕鬆氣氛交流一下男女心態,令平時的敏感話題了解多左;唔敢話完全認同,但點都有d野拎返屋企既!




沒有留言:

張貼留言