2010年7月26日 星期一

2010-07-26 (Mon) Dinner @ K11 銀座梅林


今日放工即標去旺中實惠旅行社,我地一早係第二間book左機票,但見到實惠有個package連埋間靚酒店好抵,尋日咪上去問囉,但佢地話我地個出發時間冇機位啦;我覺得奇架,今朝咪打去問原本幫我地book左機票個agent,問下d機位係咪好爆,點知佢話唔係呀,仲有位...我咪再打去實惠問,佢又話:係呀,有位啦,今朝返左d位喎...但又唔可電話留位,要我親身去到...


我全日都好擔心同緊張架啦,到放工即刻標去,點知...機票有位,但間靚酒店冇位...妖!玩左我兩日!佢仲話成個九月成張 list 既 package 酒店 full 晒,剩返一間揀,好旺喎!係咪呀?鬼咩,張 list 每間酒店可能只得兩三間呢個價錢,冇晒喇,就叫您加錢upgrade另一個class就有喎!搵我笨咩!厄人!真係連單張都唔可靠!


真係好唔開心...之後過左尖沙咀K11,舊同事攪娶會搵埋我!我都係第一次黎 K11,我地去左『銀座梅林』,都係第一次黎食啦!




淨睇門口出面已好隱蔽,入面私隱度亦高,令每檯客人都能靜靜享用晚飯及跟朋友們相聚!


正



呢位無論食物款式、食法同格局,都比我感覺好似世貿的『丼吉日本吉列專門店』,但呢度唔洗訂幾個月喎,方便好多喎!




每人一杯SAPPORO啤酒係送架!




同佢地好耐冇見啦,等食物其間狂影相~~




全晚唯一合照,但侍應哥哥影得麻麻地,我再幫佢地三個影多張!




我地叫左兩個小食:

日本蕃茄沙律 [$48]、蟹味僧凍豆腐 [$48]。



三個梅林定食:吉列黑豚豬扒定食 [$158]、吉列帶子定食 [$168]、咖哩吉列蝦飯 [$128]。



吉列豬扒係呢度既招牌菜,層次分明的吉列黑豚真係勁好食!


正層次分明的吉列黑豚


今晚餐飯真係食得好開心,佢地個個都各有強項,好似手作呀車野呀影相呀,真係好叻呀,我覺得自己好水皮呢!九點半太陽哥哥黎接我就走啦,佢地繼續到十點半,最後一張檯先走!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言