2010年7月24日 星期六

2010-07-24 (Sat) Gathering with Bowling friends


碌齡朋友們好耐都冇大圍人相聚啦,今年d咩月之星都都冇攪過...難得今日竟然有十個人得閒一齊食飯!知道實有人遲到,唔能揀d有時間限制既食肆,亦唔想等位,又要係荃灣食方便飯後去碌齡,最後決定去少人d既荃新天地二期『潮館』!


子元BB都有黎呀,有個小朋友係度,好玩好多呢!




同契爺合照~~




影下大伙兒先~~




呢張相覺得子元好似情越雙白線入面的軒軒呢!




十大一細叫左...12樣野食,埋單每位$90,好抵呀!




子元表情多多~~




食完飯大家轉戰齡場,好耐冇黎啦!




子元同太陽哥哥玩得幾開心,但同Uncle Ming就...梗係啦,明記教訓緊子元唔可以走去攪d保齡球呀!




子元個樣幾驚...真陰功!



認唔認得邊個打邊個呀?




花絮:




陸氏只有時間玩一round,第一局9個人分兩組對戰,我打了133分,咁耐冇打都意外地打得幾好,隊際贏左,不過個人只係排第三咋(唔記得影相)!


第二局7個人分兩組對戰,我開頭唔錯,連續兩鋪9支再黎連續兩鋪全中!



但都係得127分,鬼咩,咁多999...




第三局改名做MOON,點知都轉唔到運,都係127收尾!雖然冇一局拎第一,但三局既隊際都贏,證明朋友揀我揀得好,對我有信心,that's COOL!



好耐冇碌齡啦,今晚玩得好開心,super fun!休仲話我好少玩到第三鋪都咁雀躍,平時到第三鋪,通常對眼已變得仲細過太陽哥哥架啦!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言