2010年7月31日 星期六

2010-07-31 (Sat) (上) 飲早茶+送媽咪機.Dinner @ Panash Cafe


媽咪今日起程跟叔叔嬸嬸+姑媽姑丈去泰國旅行9日,今朝我地三個先陪佢去青衣城飲早茶,再送佢去搭機鐵!有得搭飛機,媽咪心情勁靚,笑到十萬咁口!




九點就飲早茶啦~~




今次監察住威哥叫佢咪亂點,份量剛剛好,唔洗食到嘔!




跟住送媽咪去機鐵站~~




入閘後架機鐵剛開,shit...唯有隔住欄杆hea多陣傾多陣計!




機鐵成十分鐘先一班,咁長時間,我地咪影下相;後尾媽咪提議影三個人一齊,唯有自拍,我地仲越影越無聊+低B!




時間差唔多啦,同媽咪say goodbye,佢係遠處仲同我地玩!




跟住同細妹係青衣城行陣,因為佢約左人十二點係灣仔,點知真係"橋",太陽哥哥打比我,佢剛接左客去機場,咁琪琪一陣可坐佢車過海!下晏個幾個鐘各自各做野,我就返左屋企休息同做自己野;約左左五點係尖沙咀等,夜晚我地會有個精彩節目,由七點開始連續三個鐘,所以我地要早d食晚飯!


一直想試 iSquare 的 Panash Cafe,之前太多人等食唔到,今日呢個時間good fit,終於可以去試下啦!




我地三個人,叫左一個意粉set+兩客意粉,其中一客再加$30有個湯同一籃麵包!左邊個份就係加$30的,右邊個份係跟set的:



我的海鮮意粉:




琪琪的三文魚意粉:




太陽哥哥的帶子蜆肉意粉set:



食完早飯我地就出發去Harbour City,精彩節目黎啦(待續)!



沒有留言:

張貼留言