2010年7月25日 星期日

2010-07-25 (Sun) Happy Sunday


今日同太陽哥哥去行旅行社,想睇下有冇比手頭更平既機票同package,點知冇收穫,原來宜家攞到既價已經係最抵架啦!日元冇跌反升,最抵都覺得好肉赤,其實呢個時候係咪唔應該去沖繩呢?但花左咁多時間做research,唔去又唔甘心喎...唉...點好呢?


雖然旅行社冇收穫,不過都不減我地既興致,因為前排好熱都懶得出街,難得今日唔洗出汗咁周圍行街,真開心!晚飯去左北海道活壽司,我一向鐘意呢度多過板前,因為多熟食野食,岩我多d!


今日大家心情都勁靚,所以做左好多低能野!




第一次食生蠔壽司,開頭都怕冇自助餐的檸檬同辣汁會腥,點知...正!



鍾意黎呢度亦因有牛舌,叫左三客...勁好味!




飯後去左吉之島十蚊店入貨,睇我買左幾多日用品...超級師奶!



太陽哥哥今晚開心囉,睇左幾次既背囊,終於扑鎚買啦!不過可能我out啦,唔知呢個係咩牌子,呢個唔係好特別既背囊都要五百幾蚊...亦因為咁太陽哥哥先左諗右諗幾次先決定買唔買;不過,隻色我都幾鍾意既!



書展收穫~~我冇去呀,不過太陽哥哥託人買比我既!




沒有留言:

張貼留言