2010年7月3日 星期六

2010-07-03 (Sat) 星匯居睇世界盃 - 阿根廷 vs 德國


四年前世界盃睇過德國VS阿根廷,當時係有線睇既,個晚玩得好開心,仲上台玩遊戲贏左部panasonic相機,好hyper的一晚!咁就四年,時間過得真快~~今屈八強德國+阿根廷再次重遇;可能係情意結啦,所以知道佢地會對賽時,已經好想睇呢場波!


星期四晚,同休商量今晚一齊去睇,send左sms比班朋友,好快已confirm了六個人;人齊了,地點問題攪左好耐;星期四凌晨打去問CoCo Duck,full 晒兼$180位,太貴了!


星期五尋日,打了問銀龍,冇得book,半個鍾頭前入座;後得Alex建議,一係青衣城消費每一百就有一個位,一係去長沙灣一帶的翠河茶餐廳s...首選青衣城,好似坐得舒服d同埋有大電視,諗定晒點消費,漢仲好好咁話會買件四百蚊的球衣,只要食野食多二百就夠了,唔難丫!點知到夜晚,佢地本身都係青衣城睇波,仲睇過幾場了,可能進入八強,係勁多人,坐唔到看台,要用座墊坐地下...唯有放棄呢個選擇!


今日一早,因1083 check唔到登記,就問健有冇翠河資料,健好好人咁落街去搵,行足成條街,應該冇問題,只要七點半去到;沒問題啦,反正要食飯,我就打埋card games,如果等開波悶時可玩;下午出門口,過銅鑼灣做facial...休早左放工,就一齊搭地鐵去長沙灣,仲七點就到,漢亦話非洲同賓都來,宜家變了八個人,掂!去到健話原來佢會所仲有位睇波,但要$100位,包一杯飲品+薯條,建議先去會所望下個環境;去到感覺很好,似酒吧的格局,但冇酒吧的品流複雜,又有大電視,一定舒服過茶餐廳!不過,都問問朋友意見先,非洲話唔係差太遠,邊度都冇所謂喎,因時間有限,咁休同健即刻去比錢先...點知我另一邊繼續打比漢同賓,佢地話貴,又話冇氣氛,唔來了,而非洲因佢地唔來,又改口風話唔來!但已剛比好錢...


我呢下真係好唔開心呀,如果係錢問題,點解唔講清楚係茶餐廳先來呢?甚麼邊度都冇所謂呢?!係的話,咪一齊去茶餐廳囉,我享受一班朋友一齊睇波呢,真係想茶餐廳,我都會去呀!可能我太一廂情願覺得比多幾十蚊換個舒適地方+大電視,唔洗係茶餐廳頭昂昂係好,只係估唔到朋友們一點都冇欣賞過...已經唔洗佢地打去check呢度個度問邊度有位,已經唔洗佢地早d黎霸位,佢地只係黎到就有位坐低睇波,都咁多要求,好失望...


雖然係咁,都好感謝有落力的朋友在,好似健大熱天時落街幫我check晒成條街,CW都有朋友係Neway攪,休屋企有得睇波都比錢出黎同我地一齊睇,漢雖然冇黎但好熱心咁買波衫諗住幫我地減輕消費...


健的星匯居:



第一次黎到『蔬菜統營處』:




落好訂後已經七點幾,先去醫肚;去左附近的幸福村商場食個簡單但幾好味的小菜晚飯,六個人叫左五個餐:




睇波陣容由原先八個人變了三對情侶(不過健老婆只食飯不睇波既!!):




睇波場地有好多國旗作佈置,很有酒吧格局!



隔離仲有另一個場,兩個場坐到二百人,氣氛唔會點差得去邊吧!




大電視+坐得舒服,我地食完飯返黎等開波,見有時間就玩card game!




呢場波超好睇,阿根廷竟然一口不入,意外!反而德國入四球,另一意外!好開心so far極度想睇的兩場波(英格蘭 vs 德國+阿根廷 vs 德國)都咁好睇,兩場都有四球以上,最怕睇踢足全場都零入球既賽事,呢兩場全冇悶場,super good!




沒有留言:

張貼留言