2010年7月4日 星期日

2010-07-05 (Mon) 東京+沖繩手信


平時最憎星期一返工,因為等好多日先到weekend;不過今日,bad Monday變了做wonderful Monday,因為我收到好多好多手信,呢d禮物全部都係我一個人架!




May剛從沖繩回來,帶了這些食品給我;桃哈多係佢個仔Ivan特意叫佢買比我架,係香港冇既波子汽水味道!



沖繩特產造的零食:




Michele剛從東京回來,帶了一個佢稱之為『chip n dale 福袋』給我:



叫『chip n dale 福袋』,因為入面全係chip n dale產品,足以令我瘋狂!




上年表姐係東京迪迪尼都買過隻保溫杯比我(左),連埋今次呢隻(右),我有一對杯啦!




每頁不同公仔的notebook:




仲有呢幅我好鍾意既 puzzle,只有電話咁上下既高度,但係由240塊的mini puzzle組成,令近排好想砌puzzle的我又有新玩具玩啦!連puzzle框都買埋,好細心呢!




可愛memo set,Michele 上次係大阪已買過一套比我架啦,今次係一個延續!



上次大阪的memo set(上),同今次呢set(下)好襯呢!


前:



後:




給同事的手信,我還有一個黑蕉蛋糕呢!




沒有留言:

張貼留言