2010年7月12日 星期一

2010-07-12 (Mon) 世界盃畫.覆診.人間喜劇



四年一度世界盃告一段落啦,都有d唔捨得,話晒下次係四年後;另一個四年,又會係咩世界呢?我的生活、我的人生又會係點呢...?


呢屆世界盃,太陽哥哥都好 in 咁畫左幅畫!



龍門好攪笑~~



踢到標晒汗~~



草皮都踢起~~




尋晚我都有睇冠軍賽,本身對荷蘭同西班牙都唔識悉,但有朋友買了荷蘭,就揀捧荷蘭啦;點知睇左十幾廿分鐘,見到荷蘭隊勁冇品,成日推人+出葇招,好冇波品呀!見到咁我就唔想荷蘭贏了,轉左支時西班牙,不過睇左好耐都冇入球,攪到我都中中地眼訓!點知竟然加時完前四分鐘西班牙入左波,場面興奮,見到有球員仲喊出黎,真感人,Yeah!不過有線真衰,完場後我仲想睇下賽時現場情況架麻,但好快已cut晒,我以為廣告後先有啦,就好有心機咁等佢賣左好多個廣告,諗住有得睇埋頒獎架麻,點知冇...被老點咁,激氣~~


我自己mark的世界盃分紙poster,終於完成啦!




今日要去港安follow-up~~



攪完後,拎埋report,安全過關,放心晒!




食左MOS Burger:



夜晚同太陽哥哥睇人間喜劇~~




一套有別於大眾喜劇的喜劇,幾特別,要笑的位亦真係好笑;杜文澤睇住DVD名隨口up身世呢part真係超掂,玩晒諧音如"長恨哥"、"最後無事"、最尾的"藉著兩點說愛你",加埋杜文澤後身全裸,真係令所有觀眾拍案叫絕!薛凱琪的精神病女友演繹好新鮮,追佢同第一次約會都幾sweet;教堂扮FACE OFF全英文對白呢part又係好得;片尾 NG 片段好好笑!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 



沒有留言:

張貼留言