2010年7月18日 星期日

2010-07-18 (Sun) 慶生飯@Pasta de Waraku.吸血新世紀3

 

Charade七月尾生日,我地約左佢今日提早慶祝,因為想順道原班底睇吸血新世紀3;上個月已約定今日,但已冇咩戲院岩時間,最後決定去荃新天地GH!


先食生日飯,去左Pasta de Waraku:



第一次試Pasta de Waraku係荷里活,今日第二次食,好鍾意呢度好多意粉款式,仲有晒sample做櫥窗裝飾,見到都流晒口水!



 


賣廣告時間




沙律:



班長的扇貝雞肉焗飯:




我的蟹肉奶油麵:



Ellen的扇貝菌菇麵:




Charade的三文魚魚子奶油湯麵:



Fook的海鮮咖哩湯麵:




另外還叫了脆炸芝士三文魚、芝士焗日式年糕、和粟至尊披薩:




之後去睇吸血新世紀3,三集我地都係一齊睇架!


@my_cine 拍攝的 poster The Twilight Saga: Eclipse。


記得第二集麻麻地,唔緊湊唔刺激,講三角關係多d,似普通感情片多過疆屍片!今次第三集就唔錯,有刺激打鬥場面,好疆屍華倫家族仲破天荒同狼人族一齊合作擊退壞疆屍!仲有雪山景睇,唔錯!不過三角關係亦明朗化,我不得不承認女主角係靚女一名,但佢咁既愛情觀我真係唔太buy,兩個男主角都鍾意,只係有輕重之分;狼人Jacob慘d,次次被佢激到hurt爆,但又受唔住佢既種種感情;被佢叫自己錫一啖就甘願為佢赴湯蹈火!女主角好似利用人感情咁...扣分!其實撇開Jacob呢個角色,佢真係同男疆屍Edward襯到盡既!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



之後自己行左陣荃灣,因有有幾樣家品想買,越來越發覺自己變左師奶仔啦!



晚飯太陽哥哥買左泰妃雞外賣,其實我諗住就咁拎住飯盒食架,點知佢好講究咁鋪晒檯、轉晒碟咁食



 


沒有留言:

張貼留言