2010年7月9日 星期五

2010-07-09 (Fri) Last Day @ 舊office

 


今日係舊office Last Day啦,係度做左咁多年,實會唔捨得!呢個係我個位,不過清野清到一半先記得影相...



各同事都戴晒手套/口罩執搭,成個office都係箱同環保袋...



 


麵包超人為左慰勞 helpers,請我地去飲茶,多謝麥生!



 


食完飯返黎繼續執,我個位九成completed,坐係個位度影多張相留念先!



 


我一共有七個箱帶走...



每個箱都要寫清楚運去邊個區,因為我地盤眾多,所以有三個區域!



我和我的家檔:



 


四點幾跟麥生車去左新office,睇下咩環境...原來每個位都貼好晒number,方便聽日搬運工人區分每個區域!



我個新位:



 


跟住返舊office,差唔多天黑啦,係舊building前影返張留念!



 


我個位都執好啦~~變身前後:



 


同同事影下相先,個個張檯都好乾淨啦!



 


之後係麥生房玩自拍,好開心同難忘的 last day!



 


沒有留言:

張貼留言