2010年7月8日 星期四

2010-07-08 (Thu) 新office VS 舊office


今朝要落火車站貼signage,貼完後順道上新office裝下;兩星期前仲係爛地一片,今日已90%完工啦,真係好快手呀!我地聽日會收樓,後日就會搬啦!


玻璃接待處~~斜對面就係我地新的辦公室!



接待處入面間房係我地個大倉!




外面望入去的新office:



我個新位呀~~




因為我地部門有成十幾個同事,唔止一個辦公室架,仲有其他房間:




至於舊office,大家好落力咁丟野、執野、pack野,因為我地要聽日放工前pack好晒所有既物品,星期六一早就會有搬運公司幫我地搬晒所有既箱落新office!


周圍都好多箱,估計二三百個箱都有,場面震撼,我覺得好似移民咁呀!


走廊:




除走廊外,已搬走的office既房間都被我地攻佔埋用黎放箱,總之成層樓都係周地箱啦!




沒有留言:

張貼留言