2010年7月14日 星期三

2010-07-14 (Wed) 生昌晚飯.探諾諾+小日朗

 


媽咪呢兩日同叔叔姑媽佢地去左美食之旅,今晚本身諗住上深圳接佢+同親戚們一齊食飯;最後改左係香港食,地點係大圍生昌,係正太陽哥哥樓下!



 


六點就到,咁早所以只得我地!



等埋姑丈放工黎到就開始食~~



 


同姑丈食飯預左分幾輪食,會食足幾個鐘,最後九點半食完!我地分左三輪食,六個人叫左勁多野食,食到好飽好飽,飽到個肚有d痛...



 


食完心癢癢掛住諾諾,就叫媽咪一齊上去瑞峰探諾諾+小日朗,頂多回程call搭的士返屋企!去到即刻同諾諾玩,佢仲煮左 lemon fish 比我食!



幫佢影完佢又幫我影~~



 


小日朗長期處於懶訓豬仔狀態,冇咩同佢玩...



 


其實我個focus都只係係諾諾身上!嘻嘻~~



 


諾諾做左哥哥,不但冇呷細佬醋,仲好錫細佬,爸爸叫佢唱歌比小日朗聽,諾諾即刻去梳化拎搖鈴去細佬旁邊,一路搖一路唱,好攪笑呀!



 


同小日朗影相:



 


之後同諾諾玩左個好花體力既遊戲,就係 hide & seek 喇!唔止我一個玩,我同諾諾玩左幾鋪後,佢輪住叫每個人都 hide,所以佢地個個都有份玩,每人都匿埋左一次比諾諾搵,玩完後大家都攰啦!半夜三更仲玩 hide & seek,真攪笑,不過好開心呀,好有大家庭溫暖的感覺!


 


玩左成個鐘,夜啦要返屋企,同諾諾影埋相,我同媽咪就搭的士返屋企啦!



 


沒有留言:

張貼留言