2010年5月1日 星期六

2010-05-01 (Sat) 見玲玲@金滿庭.開心Shopping



今日去開銅鑼灣做 laser facial,就約左Victor+Gigi食晚飯,順便見下玲玲!每次食飯都有Gigi安排,岩晒懶人既我,嘻嘻!我地今日去左時代的『金滿庭』:



天花有個好大既物體,好似浸豬籠既籠,哈哈!




我地第一次黎『金滿庭』咋,其實好多時朋友帶我地食野既地方,我地好多都未食過既,係咪我地太Out呢?



前菜:




玲玲剛返完playgroup,係時候訓覺休息下,但我地咁有吸引力,佢點肯訓丫!哈哈~~



可能少見,Gigi話玲玲好鐘意爸爸,一見到爸爸就好開心!




跟住太陽哥哥撩玲玲玩飛紙飛機,玲玲玩得好開心呢,笑到呢~~佢冇以前咁怕羞要warm up 好耐啦,係咪開始認得我地呢?係就好喇!




仲落埋地撩太陽哥哥添!




跟住仲過黎我個邊,同我玩 Hide and Seek添呀!




玲玲學大人影相,仲幫媽媽影添!



食野前影返d合照先~~




開餐喇~~



一口小籠包:



麻辣粉皮:



奶油津白:



原味酸辣湯:



嫩雞煨麵:



砂鍋雲吞雞:



闊佬炒飯:




已經好飽,但又想試埋甜品高力頭沙,只因...為食!



臨走時捉住玲玲影相先~~




今日我地行左Sogo同青衣城,買左少少野啦,不過已覺我樂足一晚!


UNIQLO的七分褲由$149減到$99,上次錯失左機會,終於再次等到啦!開頭揀左六隻色架,但點得咁浪,唯有放棄一半啦;另外太陽哥哥都揀左幾對襪!



Sogo見到細妹鐘意的Bunny King,原來唔一定係Sanrio先有丫;見佢有部新電話,就買左個電話套比佢,另外加多兩個快勞!




我自己就好鐘意呢套大口仔碗,其實上年聖誕已經睇中左,但當時剛住新居,已經買左好多碗碗碟碟,加上覺得價錢有點貴唔太值...不過今日太陽哥哥見到佢減到$118,佢話佢有張$100 Sogo cash coupon,話扣左只係$18,抵喎!Yeah,咁就帶左佢地返屋企啦,真係好靚好鐘意呀!




沒有留言:

張貼留言