2010年5月4日 星期二

2010-05-04 (Tue) 慳位吸塵機


同事May話近來買左部『美的』吸塵機,好慳位,介紹我買;加上千色店慶祝廿週年做緊大特價,非常扺買喎!尋日放工我就即刻碌去荃灣千色店睇下啦,因為開始覺得用掃把打掃屋企實在唔夠效力,都係時間為屋企添置返一部吸塵機!


真係超抵呀,原價$299減到$249,因為慶祝廿週年,再discount到$169;其次係我貪佢真係好慳地方,岩晒我唔想添置大舊物體係屋企既心態!最重要只係百幾蚊部,用一年都抵啦!不過可惜冇貨,聽日先有...但我黎緊連續幾晚都有野做,黎唔到買,就叫媽咪經開荃灣的話就幫我買,起碼比左錢先,頂多我得閒先去拎!


誰不知今日媽咪即刻幫我攪掂左,仲拎埋返屋企,真係very helpful and very nice喇!




砌好成部就係咁喇,放係牆角只佔少少位,真係好慳位呀,又方便;以後做cleaning就舒服得多啦,正!千色店做到18/5號咋,要買趁手啦!推介~~




沒有留言:

張貼留言