2010年5月14日 星期五

2010-05-14 (Fri) Mariott Vacation Club.周街食


今晚同太陽哥哥上左Mariott Vacation Club 聽介紹,呢個club我有兩位朋友去過,一個拎百佳/citysuper cash coupons,一個去左布吉間Mariott住;世上冇free lunch,付出就係兩個小時聽佢地講Mariott 歷史同埋sell 野啦;不過扣返半個鐘比我地自己坐係度慢慢食下野,其實聽介紹都係個半鐘啫!




老實講,個presenter真係講得好悶呀,我有心買package都比佢攪到冇晒興趣囉;不過Mariott 大集團真係大集團,講明唔洗熄電話,震機就得啦,佢地亦唔會落閘放狗;呢part令我最滿意,因為聽過有個唔知咩holiday club,要熄電話又扣起張身份證仲唔放人走...其實都係信Mariott先會黎!


最後,我地梗係買唔起dpackage啦,有錢人既玩意,我地平時去旅行都冇咁豪下下住Mariott既!最正係佢地一d都唔pushy,我地一句"暫時未有需要",佢地就話OK,跟住帶我地拎free gift,仲好有禮貌咁送我地走!


我地拎左$300 citysuper cash dollars+以下呢張voucher,其實係上星期Mariott係青衣城擺booth,我地睇到可以平價住Mariott海外酒店,包括東京/曼谷/沖繩等,一路心郁郁想同太陽哥哥去旅行慶祝黎緊拍拖四週年(八月)/結婚一週年(九月),其實好初步打算,因好難就到good timing,summer 挨貴價又唔想,九月有朋友結婚有d日子又唔去得,又想年尾去滑雪多d...Anyway,去左聽介紹又冇壞,聽人講野個半鐘換到呢d野,都抵丫!


其實唔揀呢張voucher as gift,可揀$500 citysuper/parkshop cash coupons,又或者Mariott機場 free night一晚架,不過我地想旅行多d,覺得拎左呢個voucher,多個選擇啫!如果用到以下張voucher,又用milage換免費機票,都幾盞丫;不過兩晚唔夠住,點都要付出d錢租多兩晚酒店先夠喉!



因為聽介紹前有西點食,所以今日既晚飯係...周街食,食d簡單既野!先帶太陽哥哥去鵝頸橋個檔好好味既串燒:



跟住返青衣去戲棚,今日係第一日開,一連五日,Yeah!我地應該又會係咁黎買宵夜啦,因為過埋呢幾日,要等一年先再有架啦!



因為黎到已十一點九,我地驚就快十二點會收檔,就怱怱忙忙買野食冇咩影相;我仲有買豆腐花架,上一次戲棚開我一次都冇試,之後聽到媽咪激讚,今次梗係要捧下場啦;點知比Jacky媽咪認得我,佢仲知我結左婚,話要請新娘子食野,所以唔肯收我錢呀!



沒有留言:

張貼留言