2010年5月26日 星期三

2010-05-26 (Wed) 剪髮.味千晚飯

    
    
    
    
    
    
    


農曆新年前剪左髮後,三個月黎都冇剪過,頂唔順啦,今日放工的起心肝去剪!髮型師知熱天我開始會紮辮,就幫我因住紮辮咁剪,留下前陰同右左陰,仲教我紮完辮點拱高少少d頭髮,就下我塊麵包面;雖然救唔得幾多,但就係好欣賞佢的細心!


剪完髮剛好太陽哥哥已去到香港站,難得閒日夜晚都有時間一齊,佢話去青衣城食飯,我到青衣城時佢亦剛剛到,fit 爆!今晚我OK食味千,就去左喇,新出的芒果冰好好味呀!



試左新小食 - 芝士焗餃子:



    
    
    
    
    
    
    


我食冬陰雞肉拉麵,太陽哥哥就依舊食山形大粟拉麵!



    
    
    
    
    
    
    


沒有留言:

張貼留言